Фелікс Ріхтер у своїй публікації на сайті Statista наводить дані, що незважаючи поширену думку про те, що соціальні мережі використовують, щоб вплинути на політичні погляди загалом та президентські вибори зокрема, американці продовжують значною мірою отримувати свій інформаційний раціон з таких платформ, як Facebook, YouTube і X, щоб отримувати новини.

Згідно з нещодавнім опитуванням дослідницького центру Pew Research Center , 54 % дорослих американців принаймні іноді отримують новини в соціальних мережах, що робить їх ключовим інгредієнтом медіа-дієти американців. Як показано на наведеній діаграмі, Facebook і YouTube найчастіше використовуються як джерела новин, причому 33 і 32% дорослих США регулярно отримують новини з обох платформ відповідно. Instagram, що належить Meta, посідає третє місце з 20%, а TikTok і X, які, як було визнано, є основними розповсюджувачами дезінформації, завершують п’ятірку лідерів.
Інше опитування Pew показало, що багато американців, особливо республіканці та молодь, зараз майже так само довіряють інформації, яку вони знаходять у соціальних мережах, як і інформації, що надходить від національних інформаційних організацій. Ерозія довіри до традиційних ЗМІ є симптомом нашого все більш поляризованого світу, де люди вважають за краще читати та вірити тому, що їм подає їх добре навчений алгоритм соціальних мереж, а не тому, що може бути, часто незручним і складним, правдою.










Tnews
Whether it\'s breaking news, expert opinions, or inspiring athlete profiles, your blog delivers a winning combination of excitement and information that keeps.
Tnews
The way you seamlessly blend statistical insights with compelling storytelling creates an immersive and captivating reading experience. Whether it\'s the latest match updates, behind-the-scenes glimpses.