Shopping cart

Сайт про медіа, маркетинг, рекламу і штучний інтелект

TnewsTnews
  • Home
  • реклама
  • Бренди та агентства, які реагують на війну в Україні – статистика та факти
реклама

Бренди та агентства, які реагують на війну в Україні – статистика та факти

Brands and agencies responding to the war in Ukraine - statistics and facts
Email :310

Оскільки світ стежить за розвитком подій на фронті російсько-української війни, бренди та агентства, які працюють в обох країнах, по-різному реагують на кризу. Після нападу Росії 24 лютого 2022 року багато транснаціональних брендів і компаній або повністю залишили російський ринок, або припинили свій бізнес на ньому на знак протесту проти агресії. Незабаром після початку війни в країні припинили роботу близько 100 підприємств; до початку травня список зріс майже до 1000. Крім того, бізнес демонструє підтримку Україні через пожертви та збори.

Вихід брендів з Росії

Протягом двох місяців від початку війни бренди чи то за власним бажанням, чи то під суспільним тиском почали обмежувати свій бізнес у Росії, щоб відмежуватися від агресора. Насправді всі 10 найдорожчих світових брендів припинили, призупинили або скоротили продажі, поставки чи діяльність у країні. McDonald’s оголосив, що повністю йде з російського ринку і продає бізнес. Apple і Microsoft призупинили продажі; Amazon, Google і Coca-Cola принаймні частково призупинили роботу; Samsung і Mercedes-Benz припинили поставки, а Toyota припинила імпорт і експорт автомобільних запчастин; Disney призупинив випуски нового контенту.

Агентські холдинги звільняють російські операції

Як і бренди, велика шістка холдингів також оголосила про вихід з Росії. WPP вирішила покинути російський ринок на початку березня 2022 року, заявивши, що її подальша присутність у країні суперечитиме цінностям компанії. Незабаром після цього Havas заявив, що вони призупинять нові інвестиції в Росію, доки не буде укладено мирну резолюцію. IPG була наступною, яка оголосила, що передасть російський бізнес місцевому управлінню, після чого Publicis прийняв подібне рішення. Dentsu та Omnicom були останніми холдингами, які оголосили про свій відхід з країни, причому Dentsu передала власність місцевому спільному підприємству, а Omnicom призупинила діяльність і розпочала процес передачі своїх поточних інвестицій.

Агентства використовують свою творчу силу на благо

Паралельно з Росією пішли маркетингові та рекламні агентства. Багато агенцій, особливо тих, що походять з України, створюють і закликають до створення креативних матеріалів, які підтримують українську справу та підтримують мужність країни. Banda Agency, зокрема, створила кампанію #braveukraine, яка відкрита для будь-яких заявок, що демонструють доблесний народ України. Ці зображення були присутні у відомих місцях по всьому світу, включаючи Північну Америку та Європу.

У той же час київське агентство Bickerstaff працює з українським урядом над кампаніями з викриття російської пропаганди. Вони також використовують рекламні матеріали, щоб люди в інших країнах світу пам’ятали про українців. Крім того, вони також налагодили співпрацю з гуманітарними групами, щоб допомогти зібрати гроші на такі цілі.

Крім того, є масові ініціативи, такі як колектив експертів з цифрової реклами, які ведуть війну з пропагандою на ґрунті агресора в Інтернеті, присвячуючи свої зусилля розміщенню реклами на російських веб-сайтах і в соціальних мережах, показуючи реальні події, що відбуваються в Україні, і викривають дезінформація, яка подається в громадських ЗМІ.

Реклама поряд із контентом і новинами, пов’язаними з війною

Безпека бренду зараз є актуальною проблемою для тих компаній, які зараз рекламують онлайн, і для видавців, які шукають доходи від реклами. Проблема стала очевидною, коли в перші дні конфлікту в прямому ефірі CNN про війну з’явилася нешкідлива реклама Applebee’s про танцюючого ковбоя. Ця подія підняла на поверхню давно вируюче питання рекламного сусідства та розміщення реклами навколо новин і на сайтах.

Загалом дані опитування показують, що споживачам не байдуже, чи бренди розміщують рекламу поруч із відповідним вмістом. Вони також вважають, що бренди самі повинні піклуватися про розміщення своєї реклами. І справді, вони стурбовані тим, що все більше компаній вирішують не показувати свою рекламу разом із новинним контентом. Бренди не хочуть, щоб їх асоціювали з негативними подіями чи фейковими новинами, оскільки споживачі також перераховують суперечливі політичні погляди як вміст, який може загрожувати безпеці бренду.

З цієї причини видавці звертаються до зовнішніх агентств, які займаються перевіркою достовірності інформаційних сайтів та їхньої потенційної приналежності до установ, які хочуть поширювати дезінформацію, щоб забезпечити брендам безпечний рекламний простір. Зрештою, було продемонстровано, що прихильність бренду зростає, коли реклама розміщується навколо надійних серйозних новин.

Рекламна індустрія продовжує виступати проти реклами, яка використовує трагічні ситуації (як це було у випадку з пандемією коронавірусу), причому багато онлайн-видавців забороняють таку рекламу та розривають зв’язки з партнерами, які займаються дезінформацією.

Related Tag:
img

Дмитро ЯЦЮК

Дмитро ЯЦЮК

Засновник і керівник в Digital Media Lab "Boomerang", доцент, кандидат економічних наук, автор навчального посібника "Реклама в інтернеті"

Comments (3)

  • 31 Серпня, 2023

    Tnews

    Your sport blog is simply fantastic! The in-depth analysis, engaging writing style, and up-to-date coverage of various sports events make it a must-visit for any sports enthusiast.

    • 31 Серпня, 2023

      Tnews

      Whether it\'s breaking news, expert opinions, or inspiring athlete profiles, your blog delivers a winning combination of excitement and information that keeps.

  • 31 Серпня, 2023

    Tnews

    The way you seamlessly blend statistical insights with compelling storytelling creates an immersive and captivating reading experience. Whether it\'s the latest match updates, behind-the-scenes glimpses.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts