Сайт Statista опублікував звіт про доходи від онлайн-реклами у Сполучених Штатах Америки у 2000-2023 роках. Так, у 2023 році доходи від онлайн-реклами в США зросли на 7,3% порівняно з 2022 роком, з 210 мільярдів до 225 мільярдів доларів США. Ця цифра вперше перевищила 100 мільярдів доларів у 2018 році та 200 мільярдів у 2022 році завдяки появі нових каналів і форматів, включаючи цифрове аудіо (подкасти та потокове передавання) і цифрове відео (потокове передавання та CTV), а також значному зростанню роздрібних медіа.

Короткий огляд онлайн-реклами
Пошук є домінуючим форматом інтернет-реклами в Сполучених Штатах, на який припадає 41,4% доходів країни від цифрової реклами. Далі йде медійна реклама, на яку припадає 30% доходу від реклами, а 21% припадає на цифрову відеорекламу. Найбільшу частку доходу принесла модель ціноутворення на основі ефективності, коли покупці платять за кількісно визначену реакцію користувачів на онлайн-рекламу. Ціна за клік, продажі та потенційні клієнти – лише кілька прикладів таких реакцій.
Близько 63% доходу від онлайн-реклами генерується за допомогою цього типу моделі ціноутворення , а 35% – на основі ціни за тисячу показів.
Ставлення споживачів до онлайн-реклами
Опитування 2022 року показало, що 41% американців часто дратує реклама в Інтернеті. Не дивно, що молоде покоління в Сполучених Штатах більше зазнавало впливу реклами в соціальних мережах, коли справа доходила до прийняття рішень про покупку.












Tnews
Your sport blog is simply fantastic! The in-depth analysis, engaging writing style, and up-to-date coverage of various sports events make it a must-visit for any sports enthusiast.
Tnews
Whether it\'s breaking news, expert opinions, or inspiring athlete profiles, your blog delivers a winning combination of excitement and information that keeps.
Tnews
The way you seamlessly blend statistical insights with compelling storytelling creates an immersive and captivating reading experience. Whether it\'s the latest match updates, behind-the-scenes glimpses.