Shopping cart

Сайт про медіа, маркетинг, рекламу і штучний інтелект

TnewsTnews
бізнес

Найуспішніші пивні компанії 2023 р.

виробники пива
Email :226

Відповідно до останнього річного звіту постачальника хмелю BarthHaas, у 2023 році пивовари в усьому світі виробили близько 1,8 трильйона гектолітрів цього алкогольного напою, що на один відсоток менше порівняно з попереднім роком. Незважаючи на те, що крафтові пивоварні та менші компанії в останні роки зростають, 55% ринку контролюють п’ять пивоварних конгломератів. Але домінування з точки зору частки ринку не завжди пропорційне прибутку.

За інформацією Флоріана Зандта, сайту Statista та даних компанії BarthHaas, бельгійська група AB InBev, що володіє брендами Budweiser, Corona, Beck’s і Stella Artois, отримала близько 7 мільярдів доларів чистого прибутку з доходу в 59 мільярдів доларів у 2023 році, згідно з її останнім річним фінансовим звітом.

Бренд конгломерату Bud Light отримав удар по популярності в Північній Америці у 2023 р. завдяки маркетинговій кампанії за участю транс-інфлюенсера Ділана Малвані, що зробило регіон єдиним, який втратив у доходах і прибутках порівняно з 2022 роком.

На другому місці за обсягами виробництва пива йде конгломерат Heineken з Нідерландів, який крім власного пива володіє такими брендами, як Tecate і Amstel. Дохід і прибуток після сплати податків у 2023 році відповідають різниці в частці ринку в порівнянні з AB InBev, досягнувши 34 і 3 мільярдів доларів відповідно.

У співвідношенні доходів і фактичного прибутку перше місце посідає китайська компанія China Resources Beer, відома в основному своїм брендом Snow і відповідальна за близько шести відсотків обсягу виробництва пива в 2023 році. В абсолютних цифрах група посідає останнє місце в топ-5 з прибутком у 700 мільйонів доларів, що майже на 20% більше, ніж у минулому році, при доходах у 6 мільярдів доларів.

Замикає п’ятірку найбільших пивних конгломератів за обсягом виробництва Carlsberg, який відповідає за такі бренди, як Holsten і Tuborg, з доходом у 11 мільярдів доларів і чистим прибутком у 1,2 мільярда доларів, і спільне американсько-канадське підприємство Molson Coors і їх бренди пива Miller і Coors, з прибутком в 1 мільярд доларів США при річному доході в 14 мільярдів доларів.

прибуток виробників пива
Related Tag:
img

Дмитро ЯЦЮК

Дмитро ЯЦЮК

Засновник і керівник в Digital Media Lab "Boomerang", доцент, кандидат економічних наук, автор навчального посібника "Реклама в інтернеті"

Comments (2)

  • 12 Вересня, 2023

    Tnews

    Whether it\'s breaking news, expert opinions, or inspiring athlete profiles, your blog delivers a winning combination of excitement and information that keeps.

  • 12 Вересня, 2023

    Tnews

    The way you seamlessly blend statistical insights with compelling storytelling creates an immersive and captivating reading experience. Whether it\'s the latest match updates, behind-the-scenes glimpses.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts