Shopping cart

Сайт про медіа, маркетинг, рекламу і штучний інтелект

TnewsTnews
диджитал

Пошукові запити у Google за 2024 рік

Google search
Email :128

Погляд на найпопулярніші пошукові запити Google може служити нагадуванням лише про деякі події та ситуації, які сформували наше середовище протягом року. За даними сайту Statista та Анни Флек наведемо пошукові запити, які найчастіше “гуглили” у 2024 році.

У верхній частині рейтингу пошукових запитів, пов’язаних із новинами, опинилися вибори в США. Оскільки цього року 3,7 мільярда людей мали можливість піти на виборчі дільниці по всьому світу, 2024 рік назвали «супер роком» для виборів.

Серед інших виборів цього року Прем’єр-міністр Індії Нарендра Моді виграв третій термін на посаді, незважаючи на втрату парламентської більшості, а Кейр Стармер з Лейбористської партії витіснив Консервативну партію після 14 років перебування при владі.

Другим найпопулярнішим пошуковим запитом була «надмірна спека». 2024 рік став найтепліший рік за всю історію спостережень. Це був рік, коли під час паломництва в Саудівській Аравії через спеку загинуло понад 1300 людей.

У світі музики Шон «Дідді» Комбс був найбільш шуканим артистом серед англомовного світу цього року. Комбс був у центрі судових позовів про сексуальне насильство, зґвалтування та торгівлю людьми. Наступними за популярністю виконавцями були Ашер, Linkin Park, Сабріна Карпентер і Джастін Тімберлейк. Серед фільмів цього року найбільшу увагу пошуків привернули «Навиворіт 2», анімаційний фільм Pixar і Disney про персоніфікацію різних емоцій, а також фільм про супергероїв Marvel «Дедпул і Росомаха» та «Солтберн», трилер і соціальний коментар про багатство.

Серед найбільш популярних людей, яких шукали цього року, були і Трамп, і Гарріс, а також принцеса Кейт, у якої на початку цього року діагностували рак.

Згідно з методологією Google Trends, підбірка пошукових запитів у 2024 році виключає дані з Китаю, Ірану та Північної Кореї.

Що ж стосується України, то картина найпопулярніших запитів наступна:

Related Tag:
img

Дмитро ЯЦЮК

Дмитро ЯЦЮК

Засновник і керівник в Digital Media Lab "Boomerang", доцент, кандидат економічних наук, автор навчального посібника "Реклама в інтернеті"

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts