Томас Хінтон у своїй колонці на сайті Statista повідомляє, що туризм протягом дев’яти років поспіль до пандемії 2019 року показував зростання сектору вище зростання світової економіки. І за прогнозом у 2024 році цей сектор знову набере обертів, додавши 3,6% до світової валової доданої вартості протягом наступних п’яти років, більше, ніж навіть сектори інформаційних і фінансових послуг.
Сила цього імпульсу стає ще більш очевидною, коли спостерігається різкий контраст між двома найбільшими секторами у цьому списку. На відміну від туризму, інформаційно-комунікаційний бізнес процвітав у роки пандемії. Віддалена робота, революція електронної комерції та інновації в медичних технологіях підвищили попит на комунікації та технологічні рішення, що дозволило технологічним компаніям процвітати та збільшувати кількість робочої сили в той час, коли подорожі майже припинилися. Цей час відносного процвітання для технологій зробив крок назад із появою ШІ і масовими звільненнями програмістів у 2022-2023 роках.
Очевидно, що знову настав час туризму, і це важливо, оскільки окрім технологій і фінансових послуг, наше суспільство значною мірою керується рухом людей. Цей рух не лише стимулює економічне зростання, але також сприяє більш глобалізованому світу та зростанню зв’язків між людьми.














Tnews
Whether it\'s breaking news, expert opinions, or inspiring athlete profiles, your blog delivers a winning combination of excitement and information that keeps.
Tnews
The way you seamlessly blend statistical insights with compelling storytelling creates an immersive and captivating reading experience. Whether it\'s the latest match updates, behind-the-scenes glimpses.