Минуло рівно два роки відтоді, як Ілон Маск завершив придбання Twitter за 44 мільярди доларів, повідомляє Фелікс Ріхтер та сайт Statista. Цей період був надто бурхливим: від масових звільнень до скасування популярних функцій і запровадження нових, в тому числі зміни назви на X.
У той час як одні кажуть, що Маск перетворив Twitter або X , якщо на те пішло, на останній бастіон свободи слова у світі, який широко піддався «пробудженню», інші вважають, що відсутність модерації вмісту перетворила його на вигрібну яму дезінформації, теорії змови та ненависть.
Відповідно до щорічного звіту про рекламні та медіа-тенденції Kantar Media Reactions, маркетологи, здається, схиляються до другого варіанту. Kantar виявив, що довіра маркетологів до Twitter/X за останні роки впала: лише 12% маркетологів сказали, що вони довіряють рекламі на платформі в 2024 році, і 26% з них планують скоротити витрати на рекламу в X наступного року. Схоже, основним рушієм відтоку рекламодавців із X є відсутність безпеки бренду, оскільки лише 4% респондентів вважають, що реклама на платформі забезпечує це.
«Рекламодавці протягом кількох років зменшували свої маркетингові витрати в X. Різке прискорення цієї тенденції за останні 12 місяців означає, що поворот наразі виглядає малоймовірним. Маркетологи є зберігачами брендів і повинні довіряти платформам, які вони використовують. X так сильно змінився за останні роки, і він може бути непередбачуваним з дня на день – важко бути впевненим у безпеці свого бренду в такому середовищі», – вважає директор Global Thought Leadership – Media в Kantar.











Tnews
Whether it\'s breaking news, expert opinions, or inspiring athlete profiles, your blog delivers a winning combination of excitement and information that keeps.
Tnews
The way you seamlessly blend statistical insights with compelling storytelling creates an immersive and captivating reading experience. Whether it\'s the latest match updates, behind-the-scenes glimpses.