Shopping cart

Сайт про медіа, маркетинг, рекламу і штучний інтелект

TnewsTnews
  • Home
  • актуально
  • Бренд нації і імідж країни: можливості і обмеження
актуально

Бренд нації і імідж країни: можливості і обмеження

бренд країни
Email :120

Нації та країни завжди конкурували одна з одною в силі влади, інвестиціях, експортному лобіюванні, туризмі тощо. Багато країн досі не знають, що робити з використанням технік бренд-менеджменту, багато урядів не знайомі з цими техніками, хоча кожна країна повинна розвивати свій власний бренд.

Навіщо країнам створювати свій власний бренд?

По-перше для того, щоб:

  • диференціюватися для досягнення конкурентних переваг;
  • розпізнавати національний імідж країни;
  • бренд став стратегічним активом, що може принести енергетичні і фінансові вигоди;
  • управляти сприйняттям і іміджем країни.

Створення бренду країни це складний, надзвичайно коштовний  і тривалий процес, який залежить від багатьох як зовнішніх так і внутрішніх факторів, а також самих людей. Складність бренд-менеджменту країни полягає у тому, що:

  • бренд країни надзвичайно складний за своєю природою;
  • в межах країн існує багато внутрішніх суперечностей;
  • влада конкурує з громадою у підтримці образу бренду;
  • значний вплив має приватний сектор та зовнішні чинники.

Сильний бренд країни надзвичайно важливий в геополітичному аспекті. Сила бренду країни полягає у:

  • стабільності валюти;
  • збільшенні міжнародної довіри інвесторів;
  • привабливості столиці;
  • міжнародному політичному впливі на інші країни;
  • зростанні експорту брендованої продукції і послуг;
  • зростанні іноземного туризму і іноземних інвестицій;
  • розвитку міжнародної співпраці зі світовими  організаціями;
  • збільшенні національного будівництва;
  • розвитку людський ресурс і глобальних знань;
  • широкому доступі до всесвітніх ринків.

Виходячи з цього стратегія бренду країни повинна базуватися на досягненні 4-х головних цілей: розвиток туризму, розвиток експорту брендованих товарів, розвитку привабливого інвестиційного клімату, розвитку культурних відносин.

Розвиток сильного бренду ґрунтується на поєднанні зусиль щодо розвитку бачення і цінності бренду, позиціювання та ефективного бренд-менеджменту.

Бачення бренду характеризує стратегічне положення країни на найближчі 10-15 років в геополітичному просторі. Цінність бренду країни характеризує емоційне, довірче сприйняття країни в очах цільової аудиторії. Позиціюванння бренду країни це відмінність (диференціація) країни від інших в свідомості людей  як за реальними так і за уявними характеристиками. Позиціювання допомагає відповісти на два ключові питання: чим бренд відрізняється, та чим один бренд кращий за інший? Все, що закладається в бренд має бути правдоподібним, достовірним і результативним.

Наведемо приклад позиціювання відомих країн світу

Позиціювання брендів країн Світу

Бренд країниПлатформа позиціювання
Малайзія“Істинно Азія”
Таїланд“Щастя на Землі””
Сінгапур“Неповторний Сінгапур”
Індія“Неймовірна Індія”
Шотландія“Краща маленька країна в світі”
Україна“???”

Отже брендинг як маркетингова технологія є єдиним способом диференціації країни в очах суспільства. Зважаючи на останні події на міжнародному рівні і їх вплив на імідж України, нам терміново необхідно розпочати підготовку над розробкою бренду «Україна».  І в цьому аспекті дуже важливо здійснити перший крок на шляху до успіху на арені брендингу країн світу.

Comments (2)

  • 12 Вересня, 2023

    Tnews

    Whether it\'s breaking news, expert opinions, or inspiring athlete profiles, your blog delivers a winning combination of excitement and information that keeps.

  • 12 Вересня, 2023

    Tnews

    The way you seamlessly blend statistical insights with compelling storytelling creates an immersive and captivating reading experience. Whether it\'s the latest match updates, behind-the-scenes glimpses.

Залишити коментар до tnews Скасувати коментар

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts